marți, 29 septembrie 2009

The beautiful people?


unde se gasesc oamenii frumosi? la mine sub pat nu! uneori, se mai aduna paienjeni cu care port cate un mic dialog si apoi ii ucid cu papucul, dar oameni ...
eu am nevoie de acea garantie ca pot vorbi oricum si nu mi se va intampla nimic. am nevoie sa stau o noapte dezbracata, pe marginea patului si sa vorbesc cu un Adam despre orice. confortul ala face toti banii! nu stiu cine dracu intelege ce vreau sa spun, dar daca exista cineva sa-mi lase un numar de telefon,da ? :))))
eu nu ma pot abtine din a ma deschide si nu ma pot abtine din a fi eu insami.
mi-au obosit timpanele de atatea "bla-bla-uri" si... sincer as vrea sa nu surzesc, pentru ca am nevoie sa mai aud muzica si oamenii frumosi.

5 comentarii:

  1. imi place cum scri si cum imbini fiecare articol cu cate o poza. eu imbin fiecare poza cu cate o melodie...de multe ori conexiunea e doar in capul meu dar asta nu conteaza :). Ai dreptate... tu il cauti pe acel adam, am cautat si eu eva aia fatza de are sa ma deschid si in final l-am inventat pe freddie prietenul meu imaginar - Ti-am zis, de fapt -. Stiu cum e sa simti ca mergi pe coji de nuca, si alea sunt inca blande :) Dar nu stiu cu se face ca...o gandire pozitiva ft puternica, reuseste sa starpeasca orice e negativ in jurul tau...sau hai sa spunem majoritatea. Si pe bvaza asta se fac si selectiile alea naturale :)E naspa cand acel ceva negativ, se suprapune cu un om, si poate chiar unu in kre ti-ai pus baza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult, Ionut! saluta-l si pe Freddie din partea mea. e greu sa fii pozitiv 100%, trebuie sa fii din alta dimensiune sau bolnav. suntem liberi sa incercam ...cam asta e scopul: sa traim cum putem mai bine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. traiasca oamenii usor de manipulat pentru ca altfel fiecare dintre noi am trai intr-o bula de plastic izolata sonor.

    eu incerc sa-mi dau seama ce fel de persoana esti. adica prima oara cand am intrat pe blog m-am gandit:

    as vrea niste crema de zahar ars. si un becks lime. si o tigara. una buna, ca aia de dimineata. asa... stai ca sunt pe un blog nou. cum se numeste? hmm eu, eva visez ca il bat pe adam. tipic: in poveste eva greseste. cu toate acestea, tot ea sa-l bata pe adam. fa o prostie, da vina pe barbat si dupa spune-i ca nu te intelege. chiar ca tipic. ceva e putred... crema de zahar ars nu e putreda... e moale si yummy.

    cam la asta ma gandeam cand am intrat pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. stii ce? ai dreptate! o sa schimb titlul in ceva mai rezonabil.chiar suna feminist. asa daca las doar "Eu, Eva visez" cititorii mei (aia putini) isi vor da seama ca e vorba tot despre o fata care viseaza cai verzi pe pereti fara sa mai fie distrasa , ca nu-l mai bate pe Adam. recunosc, poate Bruce Lee il bate pe Van Dame, dar Eva nu prea il bate pe Adam. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. daca tot faci schimbari ( si acum vorbesc in calitate de viitor cititor fidel al blogului) ce-ar fi sa-l rezolvi pe ursuletul ala care canta. nu zic...chiar imi place melodia, dar de cele mai multe ori ascult muzica in timp ce citesc... cand mi-e lumea mai draga coboara el si incepe sa se agite p-acolo. stii la ce ma refer nu?

    ps. si da imi place ska-ul deci e un punct bine lovit cu bruzli si vandame.
    ps2. si ce relatie frumoasa au avut aia doi, eva si adam, odata ce violenta a disparut

    RăspundețiȘtergere