miercuri, 17 februarie 2010

OglinZi anti-penibil


atunci cand dansez si nu ma uit in oglinda, nu pot sa arat asa cum mi-as fi dorit sa arat, nu-mi pot exprima clar sentimentele prin miscari pe care le fac, dar pe care nu le vad total.
cred ca acelasi lucru mi se intampla si in viata de zi cu zi . sunt convinsa ca daca am avea niste oglinzi in care sa ne privim reactiile, ne-am putea controla ceva mai mult ca sa nu devenim penibili pentru noi insine.

oglinda ar trebui sa devina un lucru indispensabil la fel ca si telefonul mobil sau ...ca internetul.
o cearta spre exemplu ar trebui sa se desfasoare numai in apropierea unor oglinzi, la fel si o criza de depresie ... cand o arzi plangand in casa de unul singur, arunca o privire in oglinda si uita-te la tine sa vezi ce prost esti. totul ar trebui facut in oglinda: cantatul, dansatul, mancatul...mai putin dormitul :))) si atunci am putea deveni putin mai obiectivi si mai constienti de greselile noastre, amin!
ati vazut ce senzatie aveti cand sunteti inconjurat de mai mult de 3 oglinzi? eu una am impresia ca ma privesc pentru prima data si ca parca as fi altcineva. si chiar... de unde vine expresia "cand mi-oi vedea eu ceafa?"...ce? oglinda nu-i o inventie veche?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu