luni, 24 august 2009

Legaturi "Bolnavicioase"

Cine stie ce se poate intampla

Intre noi doi?

Prevad electrosocuri si ploi

Defapt electricitatea nu se impaca bine cu ploaia

Si mi-e un pic teama..

Ne-am intalnit pt ca asa a vrut nu stiu cine

Dar te am pt ca am vrut eu

Suntem nebuni uneori…si ne sincronizam..

Uneori ma lasi sa fiu nebuna de una singura

Si atunci te superi ,pt ca tu nu ai chef sa fii nebun

Am cucerit multe imperii impreuna..

Acoperisuri si gari si scari

Toate ale noastre sunt!
si chiar daca nu m-ai convins sa-mi placa florile

Am incercat sa iti dau mereu impresia ca ai o floare

Te-a imbatat tot timpul..pentru ca sunt o “floare de rasa”

Ne-am trezit la un moment dat vorbind limbi diferite..

Nici semnele nu ajutau,nici eforturile noastre de comunicare

Si atunci am lasat timpul sa fie traducator

Scump,dar bun..

mi-a placut ca atunci cand eu vorbeam o limba straina pt cei din jur

tu ai fost singurul care s-a straduit sa ma descifreze

pareai un savant disperat sa caute in dictionare si in carti

dupa semnificatii si simboluri..

nimic nu m-a speriat mai tare decat dreptatea pe care ai avut-o..despre mine…

esti un judecator de temut..la care am “pile” din fericire

ai sapat adanc in mine..si m-ai prins..

a trebuit sa ma conving ca e doar un joc ca sa pot sa fiu cine sunt in continuare....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu